Trodde du ja...

Emma på jobbet, kom och frågade mig idag vad jag hade för erfarenhet av att ta hand om en omplaceringshund. Tyckte det var en väldigt konstig fråga, så ag frågade vad hon menade. Då trodde hon att vi hade tagit hand om en amstaff/pitbull, och jag förstår hennes oro, men det var mamma som hade tutat i henne att det var en sådan ras, men icke. Min förklaring på Kima är att hon är som en gammal tant inne och som en liten valp ute, och hon passar oss så bra, inget tjaffs. Jag funderar starkt på att äta upp henne eller klämma sönder henne, får sånna ryck ibland, för hon är så jävla söt, och så jävla snäll!!


Här är sötnosarna, dom är så söta tillsammans.

Här är en bild på Kima från Spanien, hon ser så smal och eländig ut, men ändå så har hon den där glimten i ögat som man ser mycket mer av nu, hon är helt klart mycket gladare och säkrare på sig själv nu.



Bilden är tagen från http://Hundrondellen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback