Skäms på mig!

Usch vad jag suger på det här med att blogga. Oftast är jag duktig och skriver med jämna mellanrum, sen ledsnar jag, och då skäms jag, så blir jag duktig igen.

Igår bestämde jag och Stellan oss för att göra en girls night out, bara lite påmåfå sådär. Så vi drog in till stan och letade upp första bästa ställe. Visade våra legg och gick för att betala, 200 buckos kostade inträdet, jävlar i min låda. Men när vi väl kom in så förstod vi varför, vi hade lyckats komma in på värsta kändis-haket. Ett tag stog vi inne på toan och tjuvlyssnade på Blondinbella som tydligen hade bråkat med någon. Men vi hade fantastiskt roligt, efter några shots och drinkar kunde man börja slappna av bland alla kändisar, så vi dansade hela natten lång, och skrattade oss igenom hela bussresan hem. Hon får mig att känna mig så bra den tjejen, hon uppskattar allt man gör, sen att hon är lite känslokall, det vet jag, men samtidigt vet jag att om jag behöver en kram så får jag en kram. Så om två veckor tänkte vi dra till samma ställe igen, fast kanske med lite fler brudar :)

Titta vad vacker hon är!:

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag följer gärna med :) Puss

2010-10-18 @ 16:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback