Spenderade gårdagen i Norrtan

Igår lekte jag med min underbara vän Ida. Vi åkte till norrtan, köpte godis och dricka och begav oss hem till Idas mor. Där var även Idas plastsyster och hennes vän Mimmi som dejtade Musse. Brudarna skulle ut och träffa några killar senare på kvällen, och oroliga som jag och ida blev så bestämde vi oss för att smyga efter dom. Fyfan vilken träningspass det var. Springa, ducka, hoppa över buskar och staket. Jag var lite rädd att Polisen skulle komma och ta oss, för vi måste sett ut som världens sämsta tjuvar. Men vi klarade oss, och mission complete, dom såg oss inte under hela kvällen.

Nu sitter jag och väntar på min älskling som slutar jobba snart. Jag saknar honom! Han är bäst, näääj, jag är bäst, neheddu, VI ÄR BÄST!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah Malin då! ;)

Ni var jäkligt bra på smyga, märkte er inte (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback