Fredagsmys

Igår blev det fredagsmyskväll hemma hos Pontus. Vi möttes på centrum och gick och handlade godis och cola. Mumma. Sedan gick vi hem till Pontus för att kolla på idol. Stackars Minna skulle kolla ensam så vi slog oss ner i soffan med henne och kollade. Efter idol fick jag och Pontus för oss att vi skulle spela poker. Det var skit kul, jag var ganska bra faktiskt, och jag kunde läsa Pontus hela tiden när han försökte bluffa mig, men det gick inte!

I morse kom minna ut och väckte oss och sa att hon skulle åka med Pontus mormor och köpa en hund till henne. En liten Mops som hette Ebba. Jätte söt var den.



Kommentarer
Postat av: sofie

Hon e så söt : )

Postat av: Robin Carlsson

haha söt liten krabbat!

2009-11-26 @ 15:45:17
URL: http://www.robincarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback