Tack

Det är så mycket skit som händer just nu. Men som vanligt så har jag mina underbara vänner som alltid ställer upp.

Tack Mickan, för att du var med mig hela dagen. Utan dig hade jag nog tagit bussen raka vägen hem.
Tack Ida, för att du förstår mig. Du läser verkligen mig som en öppen bok.
Tack Felicia, för att du stöttade mig hela kvällen. Du får mig alltid på gott humör igen.

Det rullade in ett sött meddelande i telefonen också från Ida, det värmde något otroligt:
Malin oroa dig inte. Vad du än väljer att göra och vad dom tvingar dig till, hur mycket folk än klagar, så är jag stolt över dig och vet att du kommer klara dig bättre i livet än de flesta andra, utan tvekan.'


Kommentarer
Postat av: Michelaaajni

Klart jag ställer upp på dej gumman! . Jagvet att du kommer komma lång i livet även om du inte går i skolan. Du är verkligen en så stark och underbar person. Och du vet att det bara är o ringa om du behöver prata :) . Glöm inte de, Du är världens starkaste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback