Helgens bravader

I fredags blev det mys med Ida här hemma hos mig. Vi tog det bara lungt, pratade om en massa saker. Jag tycker om den människan så mycket. Hon är alltid ärlig och säger vad hon tycker, fast på ett bra sätt.

I lördags vart det utgång med Lisa. Vi åkte till mobergs i sista sekunden. Man var ju inte direkt mysig den kvällen. Men kul hade vi, även fast det hände mycket tokigheter. Lisa fick en drink rätt i huvudet. Själva grejen var rolig, men att det var Lisa och att hon var kladdig i huvudet resten av kvällen var inte så roligt.

Söndagen blev så slapp, låg i sängen hela dagen och bara mådde skit. Sen blev det lite mat, sen blev det sängen hela kvällen också. Känner mig lite elak mot Ida, för jag hade lovat att träffa henne. Men jag tror hon föstår mig.

Idag blir det kalas hemma hos Sofie, hon fyller 15 år, så grattis på dig snyggo <3


Kommentarer
Postat av: sofie

hur pontus ser ut :P

Postat av: sofie

Tack bästa malina :)<3

2009-01-24 @ 15:26:37
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback