2008

Mycket bra har hänt under detta år, men även mycket dåligt. Saker jag ångrar, saker jag borde ha gjort.

Bra saker som har hänt 2008:
  • Lille Sam kom till världen.
  • Fått en mycket bättre relation med Pappa.
  • Varit i Turkiet med älskling.
  • Insett vilka som verkligen är mina riktiga vänner.
  • Tjänat bra med pengar.
  • Fyllt 18, frihet.
  • Fick Simson.
Dåliga saker som hänt 2008:
  • Struntat alldeles för mycket i skolan.
  • Köpte en mobil på avbetalning.
  • Mycket bråk.
Det bra verkar överväga. Jo, men 2008 har faktiskt varit en ganska bra år. Men utan Pontus, Ida, Madelene och Felicia hade det aldrig gått, tack för att ni finns och ställer upp.

Kommentarer
Postat av: Ida

du är underbar och det finns inga ord hur jag kan tacka dig för att du finns heller. i love you

2009-01-03 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback