Tidsfördriv

Hur gammal är du om fem år? 24 år

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Madelene

Hur lång är du? 163 cm.

Vilken är den senaste filmen du sett? Kommer inte ihåg

Vem ringde du senast? Pontus

Vem ringde dig senast? Minna

Hur löd det senaste sms:et du fick? Ett meddelande från SL.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad jag vill, men skriver oftast.

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

När såg du senast din mamma? Fem minuter sedan.

Vilken ögonfärg har du? Brun-gröna

När vaknade du i dag? kvart över 9

Vilken är din favoritjulsång? Hmm, vet inte riktigt.

Vilken är din favoritplats? Mitt hem

Vilken plats föredrar du minst? Mitt badrum, lilla pojken bor där.

Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag har 2 barn och bor i en stor villa ute på landet med minst två hundar, och såklart en man.

Vad skrämde dig som barn? Mörker

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Måste ha varit i morse när jag och Madelene pratade om Korven.

Hur stor är din säng? 1.20

Vem sov du senast tillsammans med? Madelene

Sover du med eller utan kläder på dig? Med

Hur många kuddar har du i sängen? 8

Hur många landskap har du bott i? 1

Vilka städer har du bott i? Bara en, men det ska det bli ändring på.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

Är du social? Ja, tror så.

Skulle du kunna vika ut dig? Onej, aldrig. Tycker att det vore respektlöst mot min pojkvän, det är endast han som är värd att se mig på det sättet och jag behöver ingen annans uppmärksamhet.

Vilken är din favoritglass? Åh, magnum strawberry white

Vilken är din favoritefterrätt? Äppelpaj

Tycker du om kinamat? Jajamensan

Tycker du om kaffe? Ja, men bara hemma hos pappa.

Vilken läskeblask tycker du mest om? Coca-cola

Vad dricker du till frukost? Vatten, oftast.

Sover du på någon särskild sida?
Ja, vänster.

Kan du spela poker? Ja

Tycker du om att mysa/kela? Ja

Är du en beroendemänniska? What?

Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, några.

Vill du ha barn? Ja, en vacker dag så...

Kan du några andra språk än svenska? Engelska

Har du någonsin åkt ambulans? Ja, en gång.

Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

Vad spenderar du mest pengar på? Kläder

Äger du dyrbara smycken?
Ja, två stycken.

Vilket är ditt favoritprogram på tv? Mammas pojkar, paradise hotel, scrubs, how i met your mother.

Kan du rulla med tungan? ?

Vem är den roligaste människan du känner? Känner många roliga, svårt att bara välja en.

Sover du med gosedjur? Nej

Vad har du för ringsignal? Kate perrys Hot´n cold, orkar aldrig byta

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ganska mycket, mamma har sparat.

Vad har du närmast dig just nu som är rött? En flaska julmust

Flirtar du mycket? Nej

Kan du byta olja på bilen? Ja

Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

Vilken var den senaste boken du läste? Det var så länge sen så jag vet inte vilken det var.

Läser du någon dagstidning? Aftonbladet

Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

Dansar du i bilen? Nej

Vilken radiostation lyssnade du till senast? The voice

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev julkort med Ebba

När var du i kyrkan senast? Isaks skolavslutning

Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ehm, måste nog välja Päivi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback