Prinskorven

Jag och hugo har legat och väntat jätte länge på att Pontus ska vakna så vi kan gå ut och hoppa i snön. Vaknar han inte snart så går vi ut själva och göra det. Hugo vaknade inatt av att något lät utanför, så han började skälla jätte mycket, jag försäkte väcka Pontus, skräckslagen som jag var, och jag smittade över det på honom. Ingen vågade gå upp, hugo fortsatte att skälla. Sedan vågade vi oss upp ur sängen, hämtade en kniv i köket. Men hugo slutade skälla då, han ville väl bara ha upp oss antar jag. Men kniven fick iaf ligga brevid sängen inatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-27 @ 19:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback