Några av julklapparna

Här är bara två, fick fler, men det här är det jag har hemma :)




Det jag fick:
  • Klänning från Veronika
  • Parfym från Pontus
  • Dvd med Pinks konsert från Australien från Pontus
  • L-word box från Svärmor
  • Halsband + Armband från Svärmor
  • Tröja/klänning ? Från Sofie
  • Blommig sjal Från sofie
  • Borta med vinden dvd från Mamma
  • Kalender från Mamma
  • Trosor från Newbody av Pappa och Tina
  • Paradis ask från Pappa och Tina
  • Pengar + 4 trisslotter, vinst på 2 av Pontus Mormor och Morfar
Jag vet inte om jag har glömt något nu, hoppas inte det iaf :) Men jag är supernöjd med alla klapparna, tror aldrig att jag har varit såhär nöjd med julklappar förr. Kanske var det för att jag förväntade mig att inte få något efter som jag inte ville ha något. Tycker att Julen är barnens jul, och jag känner mig inte som ett barn längre. Men jag är tacksam ändå. Tack, tack, tusen tack.

Kommentarer
Postat av: Sara

Skit snygg klänning! Vart kommer den ifrån? :)

Postat av: Tess

Fan vilken snygg klänning! :) Kram

2009-12-28 @ 23:14:56
URL: http://seveninchleatherheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback