Julafton hos Pappa

Vaknade på morgonen hos Pontus, for upp för att ta en snabb dusch och sedan bege mig av så fort som möjligt hem till far. Kom dit, Sam vad så finklädd med skjorta och slip-over. Jag tänkte kidnappa honom ett tag, men jag tänkte att det inte skulle vara så snällt, det var ju trots allt julafton. Maten var hur god som helt, som alltid hemma hos pappa. Och lilla jag fick lax som pappa hade gjort i ordning. Sedan stannade jag där över natten, jag och veronika låg och pratade länge om alla undomars tokigheter, och jag är så stolt over henne för att hon har valt sin egen väg och inte vill vara som alla andra.


Lilla hugo fick också paket på morgonen innan jag åkte.


Titta vad söt han är, någon som vill hjälpa mig att nappa honom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback