Helgen

Fredag: Kom hem ganska sent efter skolan. Syster kom hit efter som vi skulle inte till Norrtälje. Men först åkte vi hem till Mormor för att fira hennes födelsedag. Vi fick en massa god mat. Sedan tog vi bussen vidare mot Norrtälje. Mickis hoppade på. Sen skulle vi tydligen hem till Hannahs pojkvän, så vi klev av i Norrtälje och skulle byta till den buss som skulle gå till Hannah. Men nej, då hade vi hoppat på fel buss. Så vi fick hoppa av mitt ute i ingenstans och gå hur långt som helst. Sen ringde Felicia och sa att vi skulle gå tillbaka hela vägen igen. Sen anlände vi till Hannah. Där satt vi och drack lite. Sen vällde det in med människor. Efter ett bra tag så bestämde vi oss för att ta en taxi vidare. En trevlig kväll blev det, dock lite förvirrande. Jag hade inte direkt planerat att leka psykolog hela kvällen.

Lördag: Sov länge på morgonen. Sedan blev det en underbart god middag hemma hos familjen Johansson. Sedan spelade vi bingolotto. Jag hade hoppats på att vinna fyra kg guld. Men det vart ingen vinst alls :(

Söndag: Nu sitter jag här, väldigt trött. Ska lägga mig och kolla på Sex And The City nu. Sedan ska jag hem till Ida och kolla på Andra Avenyn. Vi ses! Bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback