Vilken äcklig katt

Uäck vad äckligt. Nu är jag less på den här katten som vi har fått tagit hand om. Inte nog att den välkommnade oss med en spya, den bar in en fågel i morse när vi käkade frukost. Sen hörde man hur den gnagde och bet och alla benen i den söta lilla fågeln knäcktes. Jag hade absolut ingen lust att äta upp min frukost efter det. Efter några skrik fick pontus ta ut fågeljäkeln. Det som var så synd var att den såg så söt ut, får man säga så om en död fågel? Äh, vi kan låtsas att den sov. Allt är sött när de sover.


Nu ska jag åka hem, 13.20. Mickis ska åka med också. Det ska bli roligt, länge sen vi var nu. Måste damsuga upp alla fjädrar från den stackars lilla fågeln också. Sen hoppas jag att pontus kommer hem i tid så jag slipper vara ensam i det mörka huset. Det är så jävla mörkt och läskigt där :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback