Min ryggsäck

På ulsen just nu håller jag på att skriva om mitt liv, vad som påverkar mig och vad jag prioriterar främst. När jag skrev så kände jag faktiskt att mitt liv är jävligt bra egentligen. Jag har världens bästa mamma som alltid ställer upp för mig, jätte bra vänner som alltid stöttar mig. Och en underbar pojkvän som jag älskar. Sedan har jag mina söta små syskon som alltid får mig på gott humör.

Men ändå kom det upp mycket jobbiga saker också. Det är inget jag tänker på ofta, men just då kom dom upp och just då vart det lite jobbigt.

Om Linda betygsätter denna uppgift tycker jag att det är SÅ fel, man kan inte betygsätta någons historia om ens liv. Visst, en del kankse skriver bättre än andra, men jag tycker ändå att det är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback