Köttbullar och Potatismos

Igår följde mickis med mig hem. Det var trevligt. Vi lagade mat, potatismos och köttbullar såklart :P
Vi kollade på film också. Först kollade vi på "Dude, were is my car" och sen på "Just friends". Det var riktigt skojj :) Sen kom det andra katten hem, den som varit borta i en vecka nu. Han var väldigt kelig av sig, och snäll, till skilnad från den äckliga katten. Den svarta katten hoppade upp på mig i morse och lade sig i min famn och ville gosa. Plus att innan det så råkade jag stänga av alarmet när det ringde ist för att trycka på snooze, inte bra, pontus kom försent till skolan. Sen när 625 kom, då fick vi stå upp hela vägen. KUL!

Idag åker jag hem till rimbo igen, det är mindre skojj. Fast det ska bli kul att träffa min lilla Bajseporve igen. Sen ska jag flytta in i mitt nya mysiga rum. Jag får egen ingång och brskamin, det blir mysigt.

Nästa helg ska Jag, Pontus, Sarahmu och Ruben ha fun :) Det kommer säkert bli skit kul.

Ska till pappa idag och käka middag, för jag glömde nämligen bort honom igår, taskigt, jag vet. Men det blir så ibland. Sen ska jag hem till moren, kolla mitt nya rum, kankse hinner flytta in allt idag. Sen ska jag sova hos Pontus, för Minna saknar oss.

Sarah, you mean something good to me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback